Crypto Ville » כללי » האם אתם צריכים קורס מכין בדרך להפיכתכם “קבלן רשום” ?

האם אתם צריכים קורס מכין בדרך להפיכתכם “קבלן רשום” ?

קורס קבלן רשום
השאירו פרטים ונחזור מיד:

כל אחד מאיתנו מגיע לשלב שבו הוא מתחיל לחשוב על העתיד המקצועי שלו. הגלגלים בראש מתחילים בחישובים ותוכניות, החלומות והשאיפות נושפות בעורפנו. בשביל אנשים שעולם הבנייה הוא האהבה שלהם ומספק כמובן את פרנסתם העיקרית, הסמכה כקבלן רשום היא בגדר חובה להגשמת חלומות מקצועיים. בואו נבין יחד, האם אתם צריכים קורס מכין  בדרך להפיכתכם קבלן רשום?

אתם קבלנים שאפתניים בתחילת הדרך?

התחלתם את המסע המקצועי שלכם בקבלנות, אתם צוברים שנים של ניסיון, ומרגישים שזה הזמן להתקדם? על מנת להתחיל בתהליך הרישום בפנקס של רשם הקבלנים עליכם לצבור ניסיון של לפחות 5 שנים מתוך 10 השנים האחרונות. אם הרווחתם את הניסיון הזה או שאתם קרובים אליו, זו סיבה מספיק טובה לחשוב על קורס מכין לקבלן רשום.

כקבלנים רשומים תוכלו לקחת על עצמכם פרויקטים בהיקפים הרבה יותר גדולים. כמה גדולים? קבלן לא רשום יכול לבצע פרויקטים עד 47,255 ₪, קבלן רשום בדרגה התחלתית יכול לבצע פרויקטים של עד כ-1.8 מיליון ₪. בחישוב מהיר (עם מחשבון), קבלן רשום מגדיל את ההיקף החוקי שלו בכ-3600%.

אתם רוצים לעבור את מבחן ההסמכה כבר בניסיון הראשון?

אם אתם אוהבים יעילות, וממש לא בא לכם לעשות את מבחן ההסמכה פעמיים או יותר, קורס מכין לקבלן רשום הוא בשבילכם. מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים הוא מבחן מקיף הסוקר את כל ההיבטים המקצועיים, הבטיחותיים והניהוליים של עבודת הקבלן.  

בקרב קבלנים שלא מבצעים קורס מכין לקבלן רשום, רק כ-15% עוברים אותו בניסיון הראשון. זאת לעומת כ-90% מהקבלנים שעברו קורס מכין לקבלן רשום אצל ‘מכלל הכשרה מקצועית’. אחת הסיבות להצלחת הקורס של “מכלל’ היא הסימולציות. בסוף כל פרק מקצועי אותו תלמדו לאורך הקורס ישנן שאלות תרגול ומבחני תרגול רבים המאפשרים לקבלן להתנסות בבחינה ולהבין מהן החוזקות והחולשות שלו.  

אתם עסוקים מידי בשביל להגיע לקורס מכין לקבלן רשום?

כן, קבלנים הם אנשים עסוקים מאוד אשר עובדים בשעות לא שגרתיות. לכן קורס מכין לקבלן רשום נבנה במיוחד לאנשים שלא יכולים להתחייב למקום ושעה קבועים בשבוע, וצריכים גמישות מרבית. הקורס המכין של ‘מכלל’ עובר באופן מקוון וא-סינכרוני. המשמעות היא שניתן ללמוד אותו מכל מקום ובכל זמן שנוח לכם 24/7.

מבנה הקורס הייחודי מאפשר למידה בקצב אישי, חזרה על תכנים, ונוחות למידה מקסימלית. בנוסף, הלמידה המקוונת חוסכת את הוצאות הדלק, ואת הזמן בפקקים שהם תופעות לוואי של קורסים פרונטליים.

קורס מכין לקבלן רשום זה בשבילכם

אם חלק מהשאלות האלה נשמעות לכם מוכרות (או אפילו כולן), אז אתם צריכים קורס מכין לקבלן רשום. אין דרך יותר טובה להתחיל פרק מרגש בקריירת הקבלנות מאשר להירשם בפנקס הקבלנים בהזדמנות הראשונה. הרישום בפנקס הקבלנים מקנה לכם אפשרויות לרווח כלכלי, סטטוס של מקצוענות , אמינות, והזדמנויות עסקיות שלא היו לכם לפני. לדוגמא, הגשת הצעות למכרזים ממשלתיים והעסקת עובדים זרים הן נחלתם של קבלנים רשומים בלבד.

בעזרת הקורסים המקצועיים של ‘מכלל’ תוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים למבחן ההסמכה עם כל הכלים הדרושים למעבר הבחינה של רשם הקבלנים. הקורסים מספקים למידה ממיטב המומחים בתחומם, התנסות במבחני תרגול, והכשרה מדויקת וייחודית. בזכות כל אלה תוכלו לעשות עוד צעד לקראת הגשמת השאיפות והחלומות המקצועיים שלכם כקבלנים רשומים. 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן